Ομηρικές Κβαντικές Ραψωδίες


«Το βέλος του Χρόνου» Kush

Αναζητώντας τον Ομηρικό Χρόνο με το Τόξο του Απόλλωνος
κάτω από το ΦΩΣ των Ομηρικών Αστεριών….με την Τέχνη του Πολεμιστή.
Ο Χρόνος είναι ένα μέγεθος που η Συνείδηση μετρά αναλόγως του συστήματος αναφοράς, του επιπέδου στο οποίο βρίσκεται, γύρω από τι περιστρέφεται και τι βλέπει και ΟΡΑ σε Ομηρική Όραση εσωτερική και εξωτερική.
Ο Χρόνος είναι ένας κύκλος, μία κίνηση που κάνει η Συνείδηση για να εξελιχθεί.
Με κέντρο τον Ήλιο, ο γήινος Χρόνος για ένα κάτοικο της Γης, είναι περίπου 365 ημέρες αλλά, ο Χρόνος για ένα κάτοικο στον Δία είναι 12 γήινα έτη και στον Ουρανό Άρτεμις 84 χρόνια συναπτά.
Είναι κυκλικός γιατί όλα τα μεγάλα ουράνια σώματα στο σύμπαν είναι σφαιρικά και κινούνται περιστροφικά.

Ο κύκλος χωρίζεται σε 360 μοίρες και το Τόξο του Κύκλου είναι ένα καμπύλο μέρος του.
Δεν υπάρχει αρχή και τέλος στον κύκλο αλλά για χάρη της μέτρησης και την κατανόησης πρέπει να ορισθεί, όπως και το κέντρο του κύκλου του για να μη χαθεί.
Μπορεί όμως η ακτίνα της αντίληψης να μεγαλώσει και η η κατανόηση να διευρυνθεί.
Ό, τι γεννιέται στη ρωγμή του Χρόνου έχει και τις ιδιότητες της στιγμής του Πατέρα Χρόνου.

Και επειδή ο Χρόνος είναι ο μεγάλος Κρόνος που τρώει τα παιδιά, ό,τι γεννιέται από τον πατέρα γεννήτορα θα απορροφηθεί.
Όμως η Μητέρα Γαία Ρέα θα δώσει μια ευκαιρία στα πιο σοφά παιδιά της, εφ όσον εξάγουν την Σοφία από το βαρύ κεφάλι τους να τον νικήσουν αρκεί να ζητήσουν τη βοήθεια του πρωτογενούς Πυρός του Ήφαιστου με το σφυρί.
Η Σοφία του Κρόνου, η Αθηνά ξαναγεννημένη από το σοφό κεφάλι του Διός αρχίζει τον Χρόνο αντίστροφα να κοιτά καθώς κυλά και το ελιξήριο της Νεότητος Ήβης να κατακτά συμφώνως με τις τρεις βασικές αρχές του πολεμιστή:
Ανακεφαλαίωση
Η δεξιοτεχνία του κυνηγού
Η τέχνη του Ονειρευτή Οραματιστή
“Νους υγιής εν σώματι υγιεί”. Είναι μια αλήθεια απλή και ουσιαστική.
Ο πολεμιστής είναι επίτευγμα φυσικής νοητικής και ψυχικής υγείας γνώσης και αυτογνωσίας. Οι καταχρήσεις οι υπερβολές οι ελλείψεις δεν έχουν θέση στο μονοπάτι του πολεμιστή γιατί καταστρέφουν το σώμα το μυαλό την ψυχή και τη σύνδεση με την Πηγή.
Το Τόξο λυγίζει όταν ο Νους είναι όρθιος, ορθός, δυνατός,πολυμήτις, νηφάλιος, εύκαμπος, πολύπλευρος, συγκεντρωμένος, ευπροσάρμοστος και συμπεριεκτικός.
Ποτέ όταν είναι μονολιθικός, δογματικός ,στερεότυπος, αδύναμος, σκληρός, δύσκαμπος, αλαζονικός σοβαροφανής διασκορπισμένος, υπερφίαλος μνηστήρας μεγάλος καταχρηστής και δούλος χαμερπής.
Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ βρίσκεται στη ισορροπία των ακραίων αρνητικών και θετικών δυνάμεων,σύξευξη των δύο ημισφαιρίων, ΑΡΜΟΝΙΑ του εγκεφάλου νοητική.
Έτσι ισορροπεί σε ακροβατικό λεπτό σχοινί περπατώντας στο χείλος μιας αβύσσου, το ενδοΔΙΑΣΤΗΜΑ του οποίου λέγεται Ζωή.

Ποιο είναι το Τόξο;

Ένα Βλέμμα που γνέφει τον Σκοπό και γυρίζει τον τροχό του Χρόνου

σε ρυθμό μαγικά ερωτικό θεατρικό και τραγουδιστικό.

Το τόξο είναι το βλέμμα του Οδυσσέα!

Μια αυτοσυνείδητη ακτίνα φωτός ευθυγραμμισμένη από τα πόδια στη κορυφή Ολυμπιακής νίκης φωτός σε μια Παναθηναϊκή γιορτή!

Ένα βλέμμα που έχει παρατηρήσει ότι έπρεπε να παρατηρηθεί κάνοντας τον γύρο του κόσμου σε ένα μεγάλο Ενιαυτό!

Ένα βλέμμα που έχει χαρτογραφήσει γνωστές και άγνωστες περιοχές του νου και του εαυτού.

Ένα βλέμμα που έχει κολυμπήσει σε βαθιά νερά άγριων θαλασσών

και κυμάτων φοβερών.

Ένα βλέμμα που έχει βουτήξει στην Άβυσσο και έχει επιστρέψει με τρόπαια κεραυνού.

Μία ματιά κοφτερή σαν ατσάλινο σπαθί καθαρή σαν διαυγή αστραπή.

Ένα βλέμμα που διακρίνεται από την λάμψη στο υμένα και είδε

όλα όσα έπρεπε να ειδωθούν.

Το βλέμμα γνέφει την Πρόθεση.

Η Πρόθεση φτιάχνει τον κόσμο και ο Σκοπός τον συγκρατεί.

Όταν ο Νους γίνεται ΤΟΞΟ,

η καρδιά του πολεμιστή είναι το ΚΕΝΤΡΟ του

και το ΒΕΛΟΣ σαϊτιά είναι η ΨΥΧΗ.

Η καρδιά ανήκει στον Απόλλωνα δεν γεράζει ποτέ και ο ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ είναι ζωντανός πάντα σε μια Ομηρική Σκηνή. Το χειροκρότημα ανήκει στον Ομηρικό της καρδιάς μας Ποιητή.

Στο βλέμμα της Πηνελόπης καθρεφτίζεται η περιφρόνηση, γι’αυτούς που εκπίπτουν συνεχώς στη κατηγορία των δούλων και μνηστήρων και είναι ο χειρότερος θάνατός … αυτό “το καθρέφτισμα”.
Στο βλέμμα του Οδυσσέα “λάμπει” το αδυσώπητο, αυτό που αντίκρισε όταν ατένισε το άπειρο και αναμετρήθηκε μαζί του και είναι αρκετά αποτελεσματικό.
Αυτά τα δύο βλέμματα κρατούν την μοίρα του κόσμου στα χέρια τους κάποια νύχτα που θα είναι η πιο μεγάλη του χρόνου γυρίζοντας τον τροχό στη ιστορία της ανθρωπότητας και του χρόνου.

1 thoughts on “Ομηρικές Κβαντικές Ραψωδίες

  1. Α. Ο Καιρός του Τόξου
    Περίφρων Πηνελόπεια
    Aνέβηκε στα ψηλά δωμάτια του παλατιού, η Πηνελόπη,
    ύστερα από προτροπή της Αθηνάς!
    Στα χέρια της κρατούσε ένα χαλκινοφίλντισι κλειδί
    και όταν άνοιξε την λαμποκοπούσα πόρτα της μυστικής κάμαρης
    ακούστηκε ένας βαρύς θόρυβος.
    Προχώρησε ανάμεσα στους πολύτιμους θησαυρούς
    και κατευθύνθηκε στο Τόξο με την φαρέτρα περίλυπη.

    Ήταν το δώρο του Ιφιτου, το Τόξο του Απόλλωνα,
    αλλά ο Οδυσσέας δεν το πήρε μαζί του
    όταν ξεκίνησε την μεγάλη εξερεύνηση του Κόσμου.
    Η περίφρων κόρη του Ικάριου ,το άγγιξε και, δάκρυα
    άρχισαν να κυλούν από τα μάτια της.
    Έκλαιγε για την εξορία, την μοναξιά, την αγωνιά του Ανθρώπου,
    αιώνες τώρα, να βασανίζεται χωρίς τέλος, χωρίς οίκτο.
    Έκλαιγε μ’αναφιλητά για τα παιδιά που δεν έχουν προλάβει
    να χαρούν την ξεγνοιασιά ,την νεότητα ,την αθωότητα, που τους ταιριάζει.
    Έκλαιγε για τις γυναίκες που δεν μπόρεσαν να μοιραστούν την ζωή τους
    μ’ενα ταίρι που θα εκτιμούσαν, θ’αγαπούσαν και θα σεβόταν.
    Ακόμη θρηνούσε για τους άντρες που έχουν χάσει την την περηφάνια τους,
    την τιμή τους, τον στόχο , τον προορισμό τους που, όφειλαν να έχουν.

    Έκλαιγε γοερά η Πηνελόπη, για τους ανθρώπους όλων των εποχών,
    όλων των φυλών και φύλων, όλων των θρησκειών,
    που γεννιούνται και πεθαίνουν μόνοι τους, εξαπατημένοι απ’όλα,
    που έχουν καταδικαστεί σ’ενα τόσο άνισο και δύσκολο αγώνα.

    Σ’ένα αγώνα που, πάντα μα πάντα, κάτι τους ξεπερνά και στο τέλος τους νικά..

    Κι’όταν στέρεψαν τα δάκρυα, κατέβηκε τις μαρμαρένιες σκάλες,
    ακούμπησε σ’ένα Στύλο και παρέδωσε το Τόξο στον Τηλέμαχο και στους Μνηστήρες.

    Στο πρόσωπο της ήταν ζωγραφισμένη η αυστηρότητα αλλά , βαθιά μέσα της ήλπιζε
    και ευχόταν να έχει επιστρέψει ο Οδυσσέας , να είναι πια εδώ και να διεκδικήσει τον τίτλο του.

    Υπάρχει κανείς που να μπορεί να λυγίσει το Τόξο
    και να περάσει το βέλος ανάμεσα από τις οπές 12 τσεκουριών;

    Ελεύθερος Όμηρος
    21ος Αιών

Σχολιάστε